Allstars.ro CS 1.6
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Allstars.ro CS 1.6

CoNNeCt Allstars.ro
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Regulamentul !!!

In jos 
AutorMesaj
jADKISS
Admin
Admin
jADKISS


Numarul mesajelor : 356
Data de inscriere : 03/07/2008

Regulamentul !!! Empty
MesajSubiect: Regulamentul !!!   Regulamentul !!! EmptyLun Sept 15, 2008 5:12 pm

Nota:Meciurile se vor juca numai pe serverele noastre speciale de war

In aceasta cupa STEAMUL ESTE OBLIGATORIU
cei care nu au steam nu vor fi acceptati in cupa


Regulament>>Cupa AllStARS editia I


Art. 1 - Sistem de joc


Art. 1.1. Cupa, este organizat pe sistem knock-out,
desfasurat online si se adreseaza exclusiv echipelor romanesti.
Art. 1.2. Cupa va cuprinde un numar nelimitat de echipe,care vor juca in sistem eliminatoriu.

Art. 1.3 Sistemul de joc in cadrul Cupei este MAXROUNDS 15 (MR15).

Art. 1.4 Acest sistem presupune ca, pe fiecare harta, se va juca un
numar fix de runde, 15 de fiecare parte (CT si T), castigatorul
decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipe pentru
fiecare parte.

Art. 2 - Echipele


Art. 2.1. Fiecare echipa va putea inscrie in lotul sau un numar de maxim 10 jucatori.

Art. 2.2. O echipa poate fi eliminata daca nu are un nr de minim 5 jucatori prezenti.
Art. 2.2.1 Daca o echipa are un jucator ce foloseste cheat...prin urma toata echipa este eliminata

Art. 3 - Supervizorii


Art. 3.1. Fiecare meci va avea unu sau mai multi supervizori si va fi dat pe HLTV


Art. 4 - Hartile


Art. 4.1. In cadrul Cupei se vor juca numai anumite harti, in
numar de 4, acestea fiind: de_train, de_nuke, de_inferno, de_dust2.



Art. 5 - Desemnarea Clan Leader-ului


Art. 5.1. Echipele au obligatia de a-si desemna o persoana,
cunoscuta sub denumirea generica de "clan leader", care sa le
reprezinte interesele si opiniile echipei in tot ceea ce priveste
evolutia acesteia.
Art. 5.2. In cazul in care echipa nu este de acord ca aceasta
persoana sa-i reprezinte pana la sfarsitul cupei, trebuie sa notifice
supervizorul si sa desemneze si persoana care ii va reprezenta
Art. 6 - Prezentarea la meciuri


Art. 6.1. Echipele au obligatia de a se prezenta la meciurile
oficiale din cadrul Cupei la data si ora stabilita de noi, daca
dupa 15 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe server,
respectiv daca dupa 15 minute de asteptare, o echipa nu prezinta 5
jucatori pe server acestia vor pierde. Dupa expirarea celor 15 minute,
daca echipa adversa este de acord sa mai astepte, se mai poate mari
timpul de asteptare cu maxim 10 minute.
Art. 6.2. Echipele sunt obligate sa prezinte 5 jucatori pentru
fiecare meci in parte, imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori la un
meci oficial atragand sanctiunea pierderii meciului.

Art. 7 - Nick-urile si TAG-urile echipelor


Art. 7.1. Fiecare jucator in Cupa Allstars are un nick inregistrat la
inceputul sezonului in curs, ce nu poate fi schimbat in timpul
competitiei. In nick nu sunt acceptate numele vulgare, rasiale sau
extensiile de orice natura ar fi ele.
Art. 7.2. Fiecare echipa are un nume si un TAG inregistrate la
inceputul sezonului in curs, ce nu pot fi schimbate in timpul
competitiei. In TAG nu sunt acceptate numele vulgare, rasiale sau
extensiile de orice natura ar fi ele.
Art. 7.3. In cazul in care un jucator se prezinta pe server si
joaca cu un nick ce nu corespunde cu
Art. 7.1. atunci jucatorul in
cauza primeste avertisment individual, la doua asemenea avertismente
urmand a fi suspendat pe durata sezonului in curs.
Art. 7.4. In cazul in care o echipa se prezinta pe server si
joaca cu un TAG ce nu corespunde cu echipa in cauza
primeste avertisment, la doua asemenea avertismente urmand a fi
suspendata pe durata sezonului in curs.
Art. 7.5. In cazul in care un jucator isi schimba nickul dupa ce
meciul a inceput, acel jucator primeste avertisment individual.

Art. 8 - Reprezentarea


Art. 8.1. Clan leader-ul este singurul in masura a reprezenta in
mod valabil echipa sa. Acesta este obligat a comunica
un id de contact, in momentul inscrierii echipei, pentru a putea fi
contactat de catre organizatorii Cupei , in situatii in care se
considera necesar acest lucru.

Art. 9 - Utilizarea comenzii "say"


Art. 9.1. Clan leader-ul este singura persoana care poate folosi
comanda "say" in timpul unui meci oficial si asta numai pentru a
comunica cu arbitrul meciului.
Art. 9.2. Comunicarea directa intre cei doi clan-leaderi este
interzisa si se pedepseste cu avertisment; sanctiunea va fi aplicata
clan leader-ului care a incalcat primul prezentul alineat.
Art. 9.3. Restul jucatorilor nu au dreptul de a folosi comanda
"say" ci numai "say_team", echipa in culpa primind avertisment, singura
exceptie de la regula facandu-se atunci cand jucatorul desemnat ca
fiind CL, nu poate comunica cu arbitrul.
Art. 9.4. La doua avertismente, o echipa pierde meciul.


Art. 10 - Modul de disputare al unui meci


Art. 10.1. In runda de cutite echipele au obligatia de a se intalni
fata in fata in locul desemnat de arbitrul meciului. In cazul in care
unul din jucatori paraseste locul desemnat de arbitru in runda de
cutite, echipa din care jucatorul provine pierde runda. Daca echipele
nu se intalnesc pe parcursul rundei de cutite atunci arbitrul va decide
castigatoarea rundei. In cazul in care un jucator, sau mai multi, au
pistoale la runda de cutite, echipa din care fac parte va pierde runda
si va primi avertisment. Daca jucatorii provin din ambele echipe, ele
vor primi un avertisment si adminul va decide castigatoarea rundei.

Art. 11 - Informarea


Art. 11.1. Clan leader-ul are obligatia sa informeze echipa despre subiectele regulamentului:

Art. 11.1.1. Regulile de desfasurare a Cupei ;

Art. 11.1.2. Zilele si orele de desfasurare a meciurilor;

Art. 11.1.3. Alte informatii de interes general afisate de catre organizatori.

Art. 11.2. Necunoasterea regulamentului sau a altor informatii
publice afisate de catre organizatori nu absolva de vina echipa aflata
in culpa.

Art. 12 - Injuriile


Art. 12.1. Injuriile, de orice natura (jigniri, atacuri la
persoana, etc.), adresate organizatorilor sau arbitrilor, inaintea, in
timpul sau dupa desfasurarea meciurilor, pe serverele oficiale ale
Cupei sau in alte medii de opinie (daca sunt destinate sa
ajunga la cunostinta publicului) se sanctioneaza cu pierderea
respectivului meci, suspendarea jucatorului de la 1 la 2 sezoane, iar
in cazul in care fenomenul este generalizat la nivelul echipei, cu
excluderea echipei din cupa.
Art. 12.2. In cazul in care 3 sau mai multi jucatori ai unei
echipe injura (jigneste, adreseaza atacuri la persoana, etc), echipa
din care acestia fac parte este exclusa din sezonul curand, toate
meciurile fiind pierdute.

Art. 13 - Cheats


Art. 13.1. In cazul folosirii de catre un jucator a vreunui cheat
in timpul unui meci oficial, echipa va fi exclusa din campionat pe
durata cupei


Art. 14 - Grenade




Art. 15 - Obligativitatea rezultatului


Art. 15.1. Odata meciul inceput, rezultatele sale conteaza, cu
exceptia cazului in care supervizorul diviziei din care fac parte
echipele, dupa consultarea cu arbitrul meciului si cu reprezentantii
celor doua echipe, decid ca acestea nu ar trebui sa conteze.

Art. 16 - Calitatea legaturii la serverele de war




Art. 17 - Folosirea comenzii "pause"


Art. 17.1. In cazul aparitiei unor probleme privind conexiunea la
internet a vreunei echipe, in cazul in care un jucator este deconectat
de pe server sau in cazul aparitiei vreunei alte probleme de forta
majora pentru vreo echipa sau jucator, arbitrul, si numai arbitrul are
obligatia de a folosi comanda "pause". Oprirea temporara a meciului se
face la sfirsitul rundei sau in freezetime.
Art. 17.2. Pauza poate fi pastrata pana la rezolvarea problemei
insa nu mai mult de 15 minute timp cumulat de pauza, pentru fiecare
echipa in parte.
Art. 17.3. Dupa expirarea termenului de 15 minute pentru fiecare
echipa, meciul se reia daca echipele sunt in efectiv complet pe server,
altfel, echipa care a cauzat pauza pierde rundele ramase in joc.
Art. 17.4. In cazul in care o echipa iese complet de pe server
(cazul caderii legaturii la internet pentru locatia de unde joaca)
arbitrul va intrerupe meciul si va acorda echipei care a pierdut
conexiunea la internet un termen de maxim 10 de minute pentru a reveni
pe server si a relua meciul. Dupa revenirea echipei pe server meciul se
va relua fara a tine cont de banii sau echipamentele pe are le-au avut
echipele dar tinand cont de scorul anterior aparitiei problemei. In
cazul in care echipa nu revine in intervalul de maxim 10 de minute
acordat, restul rundelor ramase de jucat va fi acordat oponentilor. In
cazul in care echipa in culpa nu mai are 10 minute timp de pauza,
maximum de minute vor fi chiar minutele de pauza ramase neacordate.
Art. 17.4.1. In cazul in care o echipa paraseste complet serverul
in timp ce pauza este pusa, iar cand reintra meciul incepe de la scorul
0:0, meciul se va relua dupa o restartare de runda, fara a tine cont de
banii sau echipamentele pe care le-au avut echipele dar tinand cont de
scorul anterior aparitiei problemei..
Art. 17.5. In urma unei pauze cauzata de o problema tehnica ce a
dus la deconectarea unuia sau a mai multor jucatori, meciul se va relua
fara a tine cont de banii sau echipamentul pe care le-au avut jucatorul
sau echipa in cauza. In cazul deconectarii ambelor echipe, meciul va
continua dupa o restartare de runda.
Art. 17.6. Daca o echipa paraseste serverul intentionat, in cazul
in care echipa nu revine in intervalul de maxim 10 de minute acordat,
restul rundelor ramase de jucat va fi acordat oponentilor. In cazul in
care echipa in culpa nu mai are 10 minute timp de pauza, maximum de
minute vor fi chiar minutele de pauza ramase neacordate.

Art. 18 - Adresarea contestatiilor


Art. 18.1. In cazul unui conflict referitor la vreunul dintre
meciurile oficiale, echipa contestatoare va deschide un thread in
sectiunea Contestatii.
Art. 18.2. Contestatiile trebuie adresate in 48 de ore din momentul in care meciul a avut loc.


Art. 19 - Solutionarea contestatiilor


Art. 19.1. Conflictele sunt solutionate in prima instanta de catre
o Comisie de Arbitraj formata din 2 persoane: arbitrul meciului si
supervizorul diviziei din care fac parte echipele in cauza.


Castigatorii cupei vor primi accese mari pe serverul nostru public sau pe cel de respawn [ cand va fi gata Razz ]
Sus In jos
 
Regulamentul !!!
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Allstars.ro CS 1.6 :: Cupa AllStARs :: Regulamentul Cupei AllStaRs ed I-
Mergi direct la: